הנהיגה בXT4 פשוט מהנה
ה-XT4 מתומחר היטב מול המתחרים הישירים מגרמניה ויפן. במיוחד לאור האבזור המקיף, שאצל חלק מהמתחרים הוא אופציונלי ומקפיץ את המחיר אל על. בשורה התחתונה, זה לא תרגיל "במיתוג פרמיום" אלא קרוס-אובר מתוכנן ובנוי היטב עם מעט מאוד נקודות תורפה.
עם משקל עצמי של כ-1.77 טון בגרסה כפולת ההנעה, ה-XT הוא כלי די כבד ביחס לקטגוריה. אבל למנוע אין בעיה לשמור על דחף מכובד בעליות ארוכות עם ארבעה נוסעים, לספק עקיפות נמרצות ולשייט בחרישיות במהירויות של 150 קמ"ש פלוס.
עיצוב הפנים נאה ואיכותי, ואף שלוח המחוונים טרם עבר דיגיטציה מלאה ונשען על צמד שעונים אנלוגיים ענקיים, על פי המסורת של קאדילק, הוא עוטף תצוגת LCD גדולה ורב תכליתית, שמשלימה היטב את מסך המולטימדיה הראשי והגדול שלצד הנהג. המפרט התקני נדיב מאוד כבר בגרסאות הבסיס.